Dieta unghiilor puternice

Manichiura realizată pe unghii poate ascunde unele defecte ale unghiilor. Atunci când aplicăm SNB Lac semi-permanent Julieta 107 Roz Neon  unghiile vor părea frumoase și îngrijite.

Pe lângă tratamentul extern pe care îl realizăm asupra unghiilor, trebuie să avem și o dietă potrivită pentru întreținerea unghiilor.

În primul rând, este recomandat să consumăm carne slabă precum este puiul, curcanul sau vita deoarece proteina contribuie nu doar la întreținerea mușchilor, dar și a unghiilor deoarece unghiile sunt constituite din proteină.

Se mai recomandă consumarea fructelor care au un aport de nutrienți și vitamine și infuențează starea de sănătate a unghiilor; fructele de pădure, în special afinele sunt recomandate pentru unghii mai puternice și mai groase deoarece ele scad inflamația din corp, au proprietăți antioxidante scad nivelul de stres care influențează negativ părul și unghiile. De asemenea, se mai recomandă consumarea de mure și struguri, dar și căpșuni și kiwi, care sunt bogate în vitamina C care stimulează producerea colagenului, unghiile devenind, astfel, mai rezistente. Vitamina A din caisele uscate și banane ajută la întărirea unghiilor

Legumele sunt, de asemenea benefice pentru unghii, mai ales legumele verzi care asigură fier și calciu organismului; sunt benefice legumele verzi cu frunze deoarece au influență asupra întăririi unghiilor, cartofii dulci, roșiile, ardeii și morcovii.

Fructele oleaginoase așa cum sunt nucile, caju și migdalele conferă o canntitate de grăsime sănătoasă, magneziu, mangan și cupru, care ajută și la întărirea oaselor și a cartilajului și, implicit, a unghiilor.

Berea constituie o sursă excelentă de siliciu care întărește oasele și unghiile.

Laptele conține calciu și vitamina D care fac unghiile mai rezistente precum și ouăle care sunt puternic nutritive, conțin vitamina D și proteina care se asimilează foarte ușor, precum și vitamina B12, A și E.

Somonul este sursă de proteină, biotină și acizi omega 3 și grăsimi sănătoase care împiedică deteriorarea unghiei.

Fasolea și leguminoasele, lintea și fasolea, precum și cerealele integrale așa cum sunt orezul brun și fulgii de ovăz, sunt surse excelente de vitamine, fier, cupru și zinc care întăresc unghiile.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *