Provocarea 30 day squats-nivelul beginner

​Hello. Anul acesta vreau să mă apuc de sport și să intre în rutina mea zilnică. Pentru inceput mi-am instalat aplicatia 30day Squats Challenge. Am găsit-o pe Magazin Play. Am inceput cu nivelul 1 pentru începători, care presupune efectuarea unor genuflexiuni simple.

Desi cred ca exercițiile trebuie facute deodată, cu mici pauze, mie mi-ar fi greu si nici timp nu cred ca as gasi mereu sau macar l-as folosi ca pretext.
Așa că am inceput sa le fac si dimineata si seara, dupa cum gaseam timp. Decat deloc, zic ca e bine si asa. Oricum, nu am deloc antrenament si gâfâi dupa 10 genuflexiuni. 😀
Ca sa ma tin de program, o sa fac un raport saptamanal si il voi pune aici pe blog.
Sper sa va apucati si voi de miscare fiindca nu strică nimanui.

Prima zi: 30 genuflexiuni

Am avut de facut 30 de genuflexiuni pe care le-am efectuat in bucatarie in timp ce am pus ceai la fiert. Am făcut serii de cate 10 cu pauze de 1 minut.
Am constatat ca răsuflam cu greutate. Deci nu sunt deloc in formă.

A doua zi: 50 genuflexiuni

M-am trezit cu febra musculara la picioare. Abia ma puteam ridica din pat sau sa ma asez pe vreun scaun. Durerea cea mare a fost cand am coborat scarile la metrou. Simteam ca imi intra un fier in oase. 😀
Totuși, m-am tinut de program si am facut 30 de genuflexiuni, tot in serii de cate 10 in bucatarie in timp ce îmi faceam un cappuccino. Restul le-am facut in baie: 10 cand ma spalam pe dinți si 10 cand imi curațam tenul.

A treia zi: 75 genuflexiuni

Inca aveam febra musculara. Dimineata am fost pe fuga si nu am făcut niciun exercitiu.
Cand am ajuns seara acasă am facut 35 de genuflexiuni in timp ce ma demachiam si apoi doua serii de cate 20 in timp ce imi pregateam tenul de somn si cand ma spalam pe dinți. Am simtit dureri de la febra musculara si le-am facut strangand din dinti.

A patra zi: 60 genuflexiuni

Ma pregatisem mental pentru 100, insa cand am intrat in aplicatie si am vazut 60… am rasuflat usurata. 😀
Am facut 10 dimineață, iar restul seara cand ma demachiam si cat asteptam sa se umple cada pentru o baie spumoasă. 😀

A cincea zi: zi de odihna

Ce m-am bucurat cand am vazut ca nu am nimic de făcut. 😀

Ziua a șasea: 60 genuflexiuni

Dimineața am frecat menta, așa că seara am fost la un pas sa nu le mai fac. Dar, m-am ambitionat si am băgat rapid 4 serii a câte 10 în timp ce ma uitam la TV si restul de 20 le-am făcut când m-am spălat pe dinți.

Ziua a șaptea: 90 genuflexiuni

Aici am comis-o. Am luat doua zile de pauză. În prima zi am realizat că nu făcusem exercițiile noaptea, când eram deja în pat, aproape adormită. Următoarea zi am făcut 15 genuflexiuni și atât… nu am reușit să ajung la 90. Am fost plecată la Buzău, mi-am ieșit din ritm-pretext, știu. 😀 Dar cum am revenit acasă, am făcut seara cele 90 de genuflexiuni.

Acestea fiind zise, sunt curioasa daca voi faceti miscare zilnic. Daca nu, ce ati spune sa va apucati de 30 day squats si sa ne încurajăm reciproc?
XOXO


Comments

comments

loading...

3 Comments on “Provocarea 30 day squats-nivelul beginner”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *