Produse premium Kerastase de la Esteto.ro

Inca din 1964, an in care a fost fondat de Francois Dalle, brandul Kerastase a devenit sinonim cu excelanta in materie de produse profesionale pentru ingrijirea parului, stabilind noi standarde de calitate in acest domeniu. Cine spune „Cosmetice Kerastase”  spune, de fapt, „profesionalism” – cuvant-cheie care defineste atitudinea companiei al carei sediu central se afla pe strada pariziana Saint-Honore.

Nu este deci de mirare ca brandul Kerastase s-a facut cu usurinta cunoscut in intreaga lume, extinzandu-se mai intai in intreaga Europa, apoi in Japonia (1990), pentru ca in 1999 sa cucereasca si America de Nord.

In anul 1967, compania a lansat pe piata samponul Bain Equilibreur, numit astfel pentru ca echilibreaza pH-ul scalpului, indiferent daca acesta este uscat sau gras si uleios. Sapte ani mai tarziu, a aparut Kerastase Bain Divalent, un produs din gama Specifique destinat celor au un scalp gras si par uscat, cu varfuri usor friabile. In 1986, a fost creata Masquintense, o masca destinata tratarii parului uscat. Combinarea acestor doua produse este recomandata de foarte multi hair-stylisti si specialisti in ingrijirea parului. Nici bartbatii nu au fost uitati: in 1995 a fost creat Activateur 7, un produs pentru combaterea caderii parului. In anul 2003, Kerastase a lansat pe piata tratamentele cu molecula brevetată Aminexil, care actioneaza direct la radacinile firelor de par, stopand caderea podoabei capilara si ajutand-o sa se regenereze. Anul 2009 a marcat lansarea unui nou produs premium: Ciment Thermoque, o crema-tratament fara clatire, care repara firele de par, oferind totodata si o excelenta protectie termica atunci cand sunt folosite periile ceramice sau placile de intins. Un an mai tarziu, a fiost lansata o gama de produse exclusiv pentru barbati, iar in anul 2013 o gama de styling care contine mai multe produse, printre care un sampon uscat Power Bluff, Lacque Couture, un fixativ exceptional ce ofera si stralucire, precum si alte produse cu protectie termica utilizabile nu numai in saloanele de coafura, ci si acasa.

Parte a grupului L’Oreal, Kerastase a putut face cu succes fata exigentelor clientelor si clientilor sai datorita diviziei de cercetari a companiei-mama. Prin L’Oreal Advanced Research, Kerastase beeficiaza de tehnologii inovatoare, de avandarda, si de retete bazate pe ingredienti de calitate, cum ar fi: uleiul de argan, proteinele din grau, uleiul din camelie asiatica, laptisorul de matca, extractul de iris si multe altele. Toate aceste ingrediente sunt atent selectate si combinate, astfel incat efectul formulelor Kerastase sa fie optim.

De exemplu, persoanele care si-au decolorat si si-au vopsit parul in mod repetat pot alege un tratament in functie de tipul de par si de scalp. Pentru un scalp normal este recomandat un sampon Bain Satin 1, urmat de aplicarea mastii reparatoare Masque Force Architecte;  urmat de Serum Fibre Architecte daca varfurile parului sunt despicate; iar parul fara volum la radacini poate fi „convins” sa stea cum trebuie rezolva cu Lift Vertige aplicat cu palma si distribuit uniform la radacinile parului umezit, care apoi va fi uscat cu feonul. De asemenea, Kerastase ofera si tratamente complete pentru stoparea caderii parului si regenerarea acestui. Daca doriti produse Kerastase de calitate, cum folosesc top-modelele Kate Moss si Giselle Bundchen, accesati site-ul Esteto.ro!

 

 

Comments

comments

Lasă un răspuns