30day Squats-a doua săptămână

Hello!

În urmă cu puțin timp v-am spus că mi-am luat o aplicație pe telefon pentru a mă motiva să fac mișcare. V-am povestit despre challengeurile din prima săptămână, așa că azi vreau să vorbim despre cea de-a doua săptămână din 30day Squats. Mi s-a părut puțin mai grea, poate și pentru că pe lângă job, am început și sesiunea la master. În unele zile chiar îmi încolțea în minte gândul să nu mai fac nimic, dar am tras de mine și am mai dus o săptămână la capăt. Nu am mai avut febră musculară, ci doar dureri când am avut mai multe exerciții.

Ziua a opta: 50 genuflexiuni

Le-am făcut dimineața în două serii a câte 25 de genuflexiuni. M-am bucurat că am doar atâtea.

Ziua a noua: 45 genuflexiuni

Am trișat și am făcut doar 30. Mi-am dat seama în următoarea zi. Am vrut să recuperez, dar nu mi-a ieșit. Sunt pe minus cu 15. 😀

Ziua a zecea: zi de odihnă

Ziua a unsprezecea: 120 genuflexiuni

Dimineață am fost pe fugă și nu am făcut nimic. Seara, cu 120 de genuflexiuni de făcut, misiunea mi se părea imposibilă. Spre uimirea mea, m-am urnit din loc și le-am făcut foarte repede, în serii de câte 20 și 30.

Ziua a douăsprezecea: 40 genuflexiuni

Pe acestea le-am făcut tot seara. După cum se observă, seara e momentul când îmi este cel mai la îndemână să fac exercițiile. Ce mult mă bucur când văd un număr mic. 😀

Ziua a treisprezecea: 75 genuflexiuni

Am făcut vreo 10 dimineața, iar restul seara,cât am așteptat să se umple cada. Am impresia că apa fierbinte ajută mușchii să se relaxeze și să nu mai fac febră musculară.

Ziua paisprezece: 50 genuflexiuni

Le-am făcut rapid dimineața, în două serii.

 

Aceasta este cea de-a doua săptămână. Voi mai reveni cu actualizări la sfârșitul programului Beginner Level 1 să vă zic dacă m-am ținut până la capăt sau nu.

Țineți-mi pumnii!

XOXO

Comments

comments

2 thoughts on “30day Squats-a doua săptămână

Lasă un răspuns