Flanco-un pas înainte

Ați sunat vreodată la serviciul relații cu clienți? Sunt sigură că da!

Ați așteptat și zeci de minute până cineva a răspuns? Mai mult ca sigur da!

Vi s-a închis vreodată telefonul în nas fiindcă operatorul de la celălalt capăt al firului nu știa să vă ajute? Mie da! De două ori! 😀

Când am văzut campania Flanco prin care își propune să își îmbunătățească timpul de așteptare când sunăm la relații cu clienți, mi-am zis că în sfârșit cineva ia atitudine, ne modernizăm și noi încet-încet.

Flanco promite că putem suna la #suportclientinonstop 24/24, 7 zile pe săptămână, iar un operator va răspunde în maximum 40 de secunde. Cât de tare este asta? Bravo #flanco!

Am testat și eu serviciul lor de suport clienți. Am ales o oră mai târzie, să îi pun la încercare. 😀

În filmulețul de mai jos poți vedea rezultatul! 🙂

După cum ați văzut, la 4-5 secunde după ce a terminat robotul de vorbit, apelul mi-a fost preluat de un operator, iar problema mea a fost rezolvată în mai puțin de 30 de secunde.

Când apelul a ajuns la 00.59 secunde, mi-am luat la revedere și am închis apelul. Ce rapid! :-O

Toate firmele cu suport clienți ar trebui să urmeze exemplul Flanco!

Așa cum am zis și în titlu, Flanco a luat fața tuturor și este cu un pas înainte!

 

 

Comments

comments

6 thoughts on “Flanco-un pas înainte

  1. I’ve been surfing online more than three hours nowadays, but I never
    discovered any attention-grabbing article
    like yours. It’s pretty worth sufficient for me.
    In my opinion, if all website owners and bloggers made just
    right content as you did, the internet shall be much more helpful than ever before. http://yahoo.co.uk

  2. I have noticed that fixing credit activity ought to be conducted with tactics. If not, you might find yourself destroying your positioning. In order to reach your goals in fixing to your credit rating you have to ensure that from this second you pay all your monthly fees promptly in advance of their appointed date. It is significant on the grounds that by not necessarily accomplishing that area, all other actions that you will take to improve your credit rating will not be successful. Thanks for discussing your strategies.

  3. It is appropriate time to make some plans for the future and it’s time to be
    happy. I’ve read this post and if I could I want to suggest you
    some interesting things or advice. Maybe you could write next articles referring to this article.
    I want to read more things about it! http://Bing.org

Lasă un răspuns